onsdag 4 januari 2017

Älskar mina Disney-kulor!

Åh, vad jag är glad att jag köpte de julgranskulor jag ville när vi var i USA! Sist vi var där för flera år sedan, vågade jag inte frakta hem några i tron att de skulle gå sönder och jag har ångrat mig sedan dess! Så nu i somras när vi var på Disney World gick jag all in och köpte precis de jag ville. Och hem kom de och hela var de också!

Förut har jag varit ganska strikt på att bara ha rött och silver i granen. Men nu gick jag lite utanför det och det blev faktiskt ännu bättre, lite mera liv liksom.


















Förutom mina Disneykulor är de nya inslagen i granen rödvitgröna (alltså inte bara röda och vita som finns överallt...) polkakäppar som jag velat ha så länge. Jag fick tag på de här i plast på EBay för några kronor. Jättefina är de och de ser riktigt naturtrogna ut!


Och de här lite galna stjärnorna eller vad man ska kalla dem som jag köpte på lokala affären här i byn som säljer både gammalt, nytt och återbrukat.


2 kommentarer:

  1. Vilka fina julkulor, tänk så påhittiga Disney är, självklart ska man köpa det man vill när man är ute och reser. Det mesta kommer hem helt. Har alltid en hård kabinväska där jag kan frakta hem ömtåliga saker! Anna, Jul på 32:an

    SvaraRadera
  2. Jösses vad fina!! roligt med lite figurer i granen :)

    SvaraRadera